Kanlar içinde bir adam... Cinayeti kendisinin işlediğini iddia eden biri, ancak suçlunun onun eşi olduğunu savunan başka biri var. Komşular ise olayı bir hayalet hikayesi olarak değerlendiriyor. Peki, bu anlatılanlar gerçekten doğru mu, yoksa arkasında bambaşka bir gerçek mi saklı?
Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın